Kategorie
Bukmacherzy

Support u bukmachera. Klucz do dobrej relacji z klientem

Support a więc Dział obsługi klienta to w obecnych czasach tak naprawdę niezbędne minimum w kontakcie na linii bukmacher – klient, który służy pomocą swoim klientom w przeróżnych sprawach związanych z funkcjonowaniem serwisu. Godziny pracy supportu mogą być różne np. LV BET czy STS pracuje 24/7 a więc jeśli masz problem z obstawieniem meczu NBA w środku nocy to nie jest problem
i możesz spokojnie napisać z ze swoim zapytaniem.

Formy kontaktu z Działem Support u bukmacherów

Kontakt z danym bukmacherem w Polsce jest możliwy na różne sposoby. Najczęściej stosowane i lubiane przez klientów to kontakt za pomocą czatu na żywo czy też formularza kontaktowego lub poczty e-mail. Z reguły najszybszym kontaktem jest napisanie na czacie na żywo. Ta forma kontaktu ma taką zaletę, że praktycznie po paru sekundach mamy już szansę na rozmowę z konsultantem. Co najważniejsze
nie jesteśmy ograniczeni czasowo, a więc możemy tak naprawdę rozmawiać do czasu, aż uzyskamy odpowiedź na wszystkie nurtujące Nas pytania. Oczywiście z kontaktu możemy skorzystać w czasie
pracy działu choć już poszczególni bukmacherzy udostępnili kontakt przez cała dobę co daje pewną przewagę konkurencyjną. Jeśli jednak mamy więcej czasu i nie potrzebujemy odpowiedzi na „już” możemy skorzystać z formularza pomocy lub wysłać po prostu email na adres danego supportu. Odpowiedź zapewne otrzymamy w niedługim czasie aczkolwiek nie będzie potrzeby czekać na połączenie z konsultantem. Jeśli jednak akurat zdarzy się, że support nie pracuje w nocy a Nas nurtuje pytanie odnośnie wyjaśnienia danej kwestii, to na stronie bukmachera jest stworzony FAQ tzn. odpowiedzi na najbardziej popularne pytania i ta forma pomocy również może być dla Nas bardzo
pomocna.

Metody kontaktu z Support`em oraz jego dyspozycyjność u wybranych bukmacherów

  • STS
    Metoda kontaktu: czat na żywo oraz formularz kontaktowy
    Godziny pracy: tryb 24/7
  • LV BET
    Metoda kontaktu : e-mail, czat na żywo oraz formularz pomocy
    Godziny pracy: przez całą dobę
  • Noblebet
    Metoda kontaktu : e-mail, czat na żywo oraz formularz pomocy
    Godziny pracy: przez całą dobę
  • Superbet
    Metoda kontaktu: e-mail, czat na żywo
    Godziny pracy: 24/7
  • Fortuna
    Metoda kontaktu: czat na zywo, formularz kontaktowy
    Czas pracy: 8-24
  • Betfan
    Metoda kontaktu: czat na zywo, e-mail
    Czas pracy: 9-23
  • Betlic
    Metoda kontaktu: czat na zywo, e-mail
    Czas pracy: 8-24

Najczęstsze pytania do supportu u bukmachera

  • Kiedy otrzymam bonus powitalny?
  • Jak mogę dostać bonus bez depozytu (o ile jest możliwy do uzyskania)
  • Ile trwa weryfikacja konta gracza abym mógł wypłacić środki?
  • Ile trwa rozliczenie kuponu?
  • Jak są rozliczane np. krecze w tenisie?
  • Czy jeśli kiedyś przypadkowo założyłem u Państwa konto i nie skorzystałem z bonusów to czy mogę
    jeszcze raz założyć konto na te same dane?
  • Czy trzeba wysyłać skan dowodu w celu pełnej rejestracji konta gracza?
  • Zapomniałem hasła, jak je odzyskać?
  • W jaki sposób mogę zmienić adres email?
  • Czy pobierane są opłaty od wpłaty i wypłaty?
  • Jak długo trwa realizacja wypłaty?
  • Czy serwis jest legalny?
  • Mój zakład został źle rozliczony, co muszę zrobić, aby zostało to zmienione?
  • Nie posiadam numeru pesel, jestem obcokrajowcem, co zrobić aby móc grać?
  • Ile mogę wygrać maksymalnie na jednym kuponie?
  • Mecz na moim kuponie został przerwany, co teraz?
  • Czy wygraną na koncie online mogę wypłacić w punkcie stacjonarnym?
  • Czy mogę skorzystać z opcji samowykluczenia z serwisu?
  • Jaka jest minimalna/ maksymalna stawka na kuponie?
  • Gdzie mogę sprawdzić jaka kwota pozostała mi do obrotu bonusem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *